Timey






تايمي timey 

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اليوم حتكلم عن منظمات تايمي اللي شايفنها انتشرت في الفتره الاخيره في الخرطوم .

قبل مده عمتي قالت انها تبى تعطي اختي افنان هديه بمناسبه نجاحها فقالت لي اني ازبط لها الموضوع فكانت فرصه مناسبه اننا نجرب نطلب من تايمي 

اول شي  عندهم تصاميم جاهزه تقدر تطلبها من صفحتهم على الفيسبوك
وممكن تطلب يصممولك تصميم خاص بيك باي شكل انت تبغاه .


أرسلت لها يوم 1 أغسطس طلبت مجموعه كامله وردت علي بسرعه وقالت ان المجموعه الكامله بتكلف 750 جنيه سوداني واقل موعد للاستلام كان شهر 

ونحن مسافرين فاقترحت عليّ اني اخذ مجموعه جزئيه لانها بتاخذ وقت اقل وتكلفه كمان اقل 

طلبت مجموعه جزئيه وخلتني اختار محتوياتها بالضبط اخترت
دفتر – مج (كوب قهوه ) – دفتر صغير to do list – بروش 
واخترت الثيم يكون هاري بوتر بما اننا نموت حرفيا في دي السلسه
كدا كانت التكلفه 400 جنيه 




الصراحه ما أخفيكم اني كنت متردده وخايفه خصوصا اني اخترت ثيم عام يعني هاري بوتر ممكن تحط أي شي ممكن تعلق لي صوره هاري بوتر وتقول صممت 

وانا الصراحه في البدايه لما قلت هاري بوتر كنت اقصد عالم الفانتزي والاشياء السحريه والتفاصيل اللي موجوده في الفيلم ومابيركز فيها الا اللي بيحب السلسله دي 


يوم 9 رسلت لي رساله انو التوصيل جاي علينا 

الصراحه اشكرها على طوووله بالها معانا اليوم داك ماكنا موجدين في البيت وحوسه ولخبطه وبرسل ليها ارقام تانيه عشان تتواصل معانا فيها وجوالي قفل شاحن
كاااانت حفله حفلللله 

الحمدلله في النهايه التوصيل جا واخذ 50 على التوصيل 

والنتيجه كانت 





الديتييييييلز ياااخوانا





انا هنا بالجد اوقف ليهم وقفه احترام رقم البوابه اظن مافي ناس حتركز فيه كتير الا المتابعين الفيلم او قرأ الروايه

عملو لينا اضافه من عندهم بوك مارك how cute !!!




فعلياً ماكنت مصدقه ! اول مره حاجه تعجبني بدون تفكير كتير !

كميه التفاااصيل يااااجماعه
فناان فناان 

والدفتر من جوا ترتيبه رهيب منظم ججددا
 (هيا كانت سالتنا الدفتر عايزينه دفتر مسطر ولا اجنده فقلت اجنده )
 
 اجنده منظمه بطريقه رائعه 

انا قربت اخذ من افنان هديتتها والله 

شغل متعوب عليه بالجد فرحت انه في كدا شغل منظم من شباب سودانين
عندنا مواهب عالميه انا متأكده لو واصلو في شغلهم على النهج دا بالجد حيوصلو للعالميه ويطلعو من اطار الإنتاج المحلي 

ممكن يبدأو يعملو ايدشن بتصميم معين ويوزعوهو في المكتبات الكبيره 
وانا متأكده في ناس حتشتريه بس بتكون ماسمعت بيه 
لان اغلبنا عرف تايمي من فيسبوك او السوشيال ميديا عامه 


شكرا تايمي وموفقين باذن الله

تعليقات

المشاركات الشائعة